SZOLGÁLTATÁSOK

Szolgáltatások

Fenntarthatósági stratégia

A vállalat vagy szervezet működésének ismeretében, a piac és a szektor sajátosságait figyelembe véve alakítjuk ki fenntarthatósági stratégiáját. A vezetéssel közös munkában támogatjuk a mérföldkövek, éves célok és mérőszámok meghatározását.

Fenntartható vállalati működés

A vállalati igényekre szabva kialakítjuk a fenntartható működést támogató irányítási folyamatokat és rendszert.

Fenntarthatósági jelentés

A Planet Fanatics’ Network Kft. által készített fenntarthatósági jelentések a GRI Standardnak megfeleltetve készülnek.

Stakeholder kapcsolatok

A fenntartható működésnek része az érintettek tájékoztatása és bevonása; legyen szó akár felelős befektetőkről, szabályozókról, partnerekről, beszállítókról, médiáról, munkavállalókról, lakosságról, társadalmi szervezetekről, közösségekről vagy ügyfelekről.

Felelős termékportfólió

Felmérve a szervezet meglévő termékportfólióját és működését, egyedülálló, innovatív és fenntartható termék bevezetésére teszünk javaslatot, közreműködünk az új termék megtervezésében.

Klímastratégia

Az összetett, mindenre kiterjedő klímatanácsadás részeként vállalunk karbon-lábnyom számítást, klímastratégia fejlesztést a Science Based Target initiative-nak megfelelve, klímavédelmi aktivitások megtervezését, valamint karbonsemlegesítést. Már közel 1000 cég fogalmazott meg olyan hosszútávú kibocsátáscsökkentési célokat, amelyek megfelelnek az IPCC 1,5°C-os szcenáriójának. Közös célunk, hogy megállítsuk a klímaváltozást és ehhez kézzelfogható lépéseket tegyünk.

Fenntartható képzések

Workshop, tréning, tudatformálás, csapatépítés, képzés, bármi, ami az érintettek felelősebb gondolkodását, tudásuk gyarapodását és elköteleződését segíti. Szervezetre szabva, egyedien, mégis naprakész szakértelemmel.

Külső és belső rendezvények

A tudatformálás, külső és belső rendezvények esetén ma már elvárás, hogy legyenek környezettudatosak, felelősek, mégis kreatívak és élményt adók.

Társadalmi szerepvállalás

Fenntartható vállalatként fontos, hogy társadalmi szerepvállalás valós értéket közvetítsen. Legyen szó adományozási stratégiáról, vállalati önkéntességről, stb. csapatunk szakszerű támogatást nyújt.

Közösségteremtés, aktivizálás

Kisebb-nagyobb közösségek bevonásával egyes célkitűzések megvalósítása nem csak hatékonyabb, de a kommunikációs értéke is nagyobb.